I Picture It - Simpele Twist.

Vandaag is het nog eens tijd voor een haarstijl, toch weer even geleden! Het is, zoals altijd, heel simpel na te maken en je hebt er weinig producten voor nodig. Ook zin om je haar te laten loshangen zonder dat het in je ogen hangt? Kijk dan snel even mee!



simpele twist haarstijl


Wat heb je nodig?

Volumespray (Andrelon verrassend volume duo mist)
Kleine elastiekjes
Volumepoeder
Haarspray

Hoe ga je te werk?

Ik was mijn haar zoals altijd met een shampoo en conditioner. In mijn handdoekdroog haar spuit ik wat volumepsray, waarna ik het ruw droog met de haardroger.

De scheiding bepaal je zelf, ik koos voor een midenscheiding.

Voeg wat volumepoeder toe om het haar wat meer volume te geven. Deze stap zal er ook voor zorgen dat de haarstijl wat beter blijft zitten.

Vervolgens gaan we beginnen twisten. Ik begin aan mijn scheiding met één klein plukje haar. Naarmate ik ga twisten, neem ik er altijd een klein stukje haar bij. Een beetje zoals een french braid, maar dan in twist-vorm! Ik stop ongeveer aan mijn oor en zet de twist vast met een klein elastiekje.

Frunnik nog wat aan de twist tot je het gewenste volume bereikt hebt en gebruik een beetje haarlak om het kapsel extra stevigheid te geven.


Done!



simpele twist haarstijl




Gebruik jij vaak twists en vlechtjes in je haarstijlen?

Share:

1 reacties