Kylie Jenner Make-up Look.

Als er één vrouw is die de laatste tijd heel veel make-up aandacht krijgt, dan is het wel Kylie Jenner. Iedereen wil weten hoe ze een glow krijgt zonder echt highlighter te gebruiken, iedereen wil weten welke lipstick ze draagt, het is een raadsel! Vandaag heb ik toch een poging gedaan om een look te creëeren met producten die ik al in huis heb en toon ik toch vrij trots het resultaat aan jullie! Kijk je even mee?

Kylie Jenner make-up look

Gezicht

Rimmel Wake Me Up Foundation
Maybelline Anti Age the Eraser Eye Concealer (in een driehoek onder het oog)
MAC Studio Fix poeder
Catrice Absolute Matt Pallet --> contouren met matte taupe kleur
H&M Bronzing Powder - Gorgeous Tan

Ogen

MAC Brulé oogschaduw over bewegend ooglid tot wenkbrauw
Catrice Absolute Matt Pallet : lichtste kleur over bewegend ooglid en wenkbrauw,
donkerbruine kleur als eyeliner.
H&M Bronzing Powder - Gorgeous Tan in de crease + onder het oog
Catrice Lash Extensions mascara
Hema Natural False lashes (1 strip in 2 knippen en één helft per oog, aan de buitenkant)

Lippen

Sleek Bare All lipstick
Daarna: lijntje met een iets donkerdere lipliner


Kylie Jenner make-up look

Kylie Jenner make-up look

Kylie Jenner make-up look

Kylie Jenner make-up look

Kylie Jenner make-up look

Kylie Jenner make-up look

Kylie Jenner make-up look

Kylie Jenner make-up look

Kylie Jenner make-up look

Kylie Jenner make-up look

Kylie Jenner make-up look

Welke lipstick draagt Kylie volgens jou?

Share:

9 reacties

  1. Wat een prachtige look! Staat je fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit.
    Ik snap wel niet zo goed vanwaar die hele Kylie Jenner gekheid komt de laatste tijd, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooie look Fien ! Je haar is ook supermooi zo :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waauw!! Ik ben helemaal fan van die Kylie Jenner inspired lips.., Helemaal 90's, echt leuk :)
    xx
    Discover my Stylish Confessions! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een prachtige look gemaakt. De lipstick vind ik ook erg mooi bij je staan !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij hebt altijd echt de mooiste lipkleuren op! :D Weer zo'n mooie ^^
    Dainty Ribbons - Beautyblog

    BeantwoordenVerwijderen