How to: Cream blush & highlighter aanbrengen!

Wanneer ik een review plaats over cream highlighters en blushes, krijg ik heel vaak de vraag hoe je die producten nu moet aanbrengen. Op zich is het een fluitje van een cent! Ik goot mijn tips en tricks in de vorm van een video. Kijk je even mee?

how to cream blush highlighter


Kan je de video niet bekijken? Klik dan even hier!

Gebruikte producten:

  • ELF Stipple Brush
  • Bourjois Cream Blush 03
  • Catrice Illuminating Highlighter Pen
Bedankt voor het kijken en tot de volgende!



Share:

5 reacties

  1. Hele fijne uitleg, ik vind poeder fijner werken, maar eigenlijk zijn cream producten ook super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik beide. Ik vind de cream highlighter en blush vooral fijn werken omdat ik een erg droge huid heb en deze droge plekjes minder accentueren dan poeders!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handige uitleg, ik sukkel soms wat met creamy producten dus extra tips zijn altijd goed meegenomen. Je hebt een leuke blog, ik volg je nu via Bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen