Favoriete haarstijl: simpele half-up, half-down!

Ik heb héél fijn haar en dus niet zo heel veel keuze als het op haarstijlen aankomt. Nu kom ik met wat volumepoeder en wat touperen al een heel eind en kan ik toch mijn slappe haren iets wilder laten staan. Vandaag toon ik jullie een simpele, everyday haarstijl! Kijk je even mee?

half-up half-down haarstijl

Wat heb je nodig?

Schuifspeldjes.
Om het even welke borstel waar je wat mee kan touperen.
Dat is alles!

Hoe ga je te werk?

Toupeer de bovenste helft van je haar. Het mag wat ruiger staan, maar maak het daarna wel een beetje smooth, zo lijkt het toch iets meer afgewerkt. 
Neem vanaf je scheiding beide helften van je getoupeerde haar en breng het naar achter. Duw het haar wat meer naar voren voor wat extra volume en doe er een schuifspeldje in. 
Klaar!

half-up half-down haarstijl

half-up half-down haarstijl

Poepsimpel, maar oh zo makkelijks als het snel moet gaan! Wat is jouw favoriete haarstijl?

Share:

4 reacties