First Impressions: Catrice Nude Illusion foundation!

Whoop! De assortimentsvernieuwing druppelt langzaam de Kruidvat filialen binnen. Bij de ene al wat sneller dan de andere, jammer genoeg. Voor reviews is het nog net iets te vroeg, maar natuurlijk ben ik al wat producten aan het uittesten. Deze Nude Illusion foundation viel me direct op en vandaag vertel ik jullie wat ik er in eerste instantie van vind. Lezen jullie even mee?

First Impressions Catrice Nude Illusion make up foundation

Wanneer ik de naam van deze foundation lees denk ik direct aan woorden en kenmerken als: licht, luchtig, comfortabel op de huid.

First Impressions Catrice Nude Illusion make up foundation

First Impressions Catrice Nude Illusion make up foundation

First Impressions Catrice Nude Illusion make up foundation


Wat zegt Catrice over deze foundation? 

"Nude Illusion Make-up is een lichte foundation met een optimale matterende dekking. Dankzij de zachte, lichtreflecterende pigmenten zorgt de foundation voor het gewenste soft focus effect en voor een gezonde teint. De formule is geweldig: hydraterend, langhoudend en met beschermende UVA- en UVB-filters. De finish: egaal en natuurlijk."

Bron: catrice.eu

Laat ons even kijken naar hoe de foundation er op mijn huid uitziet!

Mijn huid zonder foundation:

First Impressions Catrice Nude Illusion make up foundation

Met de foundation: alle roodheden en oneffenheden zijn gecamoufleerd. Ik draag de kleur Nude Ivory, de lichtste kleur. Ik kan waarschijnlijk met 1 tintje donkerder ook wegkomen.

First Impressions Catrice Nude Illusion make up foundation


Afgewerkte make-up:

First Impressions Catrice Nude Illusion make up foundation


First Impressions:

Ik kan zeker zeggen dat deze foundation voornamelijk een matte finish heeft, maar je huid er niet droog laat uitzien. Daarnaast blijft hij inderdaad heel goed zitten, zelfs na 5 uur moest ik nog niet bijpoederen en dat is voor mijn iets vettere T-zone een hele prestatie! Tot nu toe ben ik dus best tevreden over hoe de foundation zich op mijn huid gedraagt.

Nog een groot pluspunt is de verpakking. De foundation komt in een glazen flesje, wat het net wat luxueuzer maakt en het wat chiquer laat aanvoelen (hierdoor is hij ook iets minder geschikt om mee te reizen, maar snel kapot zal je het niet krijgen). Ook komt deze foundation met een pompje, en dat is altijd een pluspunt!


Ik ga deze foundation nu 1à 2 weken goed testen en dan kom ik bij jullie terug met een volledig review!

Meer van deze First Impressions artikels? 

Share:

7 reacties

  1. Eigenlijk vind ik deze eerste indruk wel erg mooi! Het flesje vind ik ook mooi design.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er wel heel erg mooi uit ! Ik moet zelf echt snel eens naar de Kruidvat gaan en dat nieuwe assortiment checken ! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eerste indruk ziet er goed uit! Ik heb al wat gemengde reviews gelezen dus ik ben benieuwd naar je uiteindelijke oordeel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb deze foundation ook al getest, zeer tevreden over (alleen kleurassortiment mocht wat uitgebreider zijn).. Catrice doet het erg goed op vlak van foundation de laatste paar assortimentveranderingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij lijkt inderdaad goed te dekken! Ben benieuwd naar de volledige review!
    Oh & ik ga je volgen vanaf nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er erg goed uit! Ik had hier al een paar negatieve reviews over gelezen dus ik ben blij dat ik er ook iets positiefs over hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij mijn Kruidvat is precies nog niet alles te vinden...
    Deze ziet er alleszins heel fijn uit! Ik ga deze dus zeker proberen als ik door mijn huidige foudation heen zit :-)

    BeantwoordenVerwijderen