Trend gespot: Jelly shoes.

Soms spot je van die trends waarvan je maar niet kan uitmaken of je het nou leuk vindt of niet. Dit heb ik met de jelly sandaaltjes. Enerzijds doen ze mij denken aan watersportschoentjes, anderzijds zien ze er soms wel schattig uit met de juiste outfit. Kijken jullie even mee?



Dit eerste paar vond ik op Boohoo. Het zijn simpele, zwarte jelly sandaaltjes. Toch kan ik niet stoppen met denken aan de watersportschoentjes. Anderzijds lijken ze wat op overdreven cut out boots met een gekke vorm. Wat denk jij?



Het volgende paar viel me vooral op door de kleur. Ik denk dat, zolang je niet gaat voor de transparante en de witte versies, je ze nog kan dragen. Deze hebben een leuke lichtoranje kleur. Draagbaar?



Geel moet je een beetje staan, en jammer genoeg kan ik, zeker deze kleur geel, het niet echt dragen. Toch vind ik het iets hebben, al weet ik nog niet goed hoe ik het zou combineren. Denim shorts en een gele top misschien? Deze kan je vinden bij Topshop.




Wat denk jij? Een yay of een nay voor deze trend? 

Share:

5 reacties

  1. ieuwww.. ik vind het echt niet mooi!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben echt geen fan eerlijk gezegd

    Liefs
    Karlien
    http://polishedcats.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. pijnlijke herinnering aan de "zwemsandaal" of zijn jullie die verbrande voetjes in zulke sandalen vergeten??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doet me denken aan schoentjes die ik vroeger aan moest als kindje toen ik in riviertjes in de ardennen rondliep... Ik vind het zelf ook maar niks... Echt niks meer voor nu :p

    BeantwoordenVerwijderen