Onderweg...Boohoo bestelling!

Jaaaa, het is eindelijk weer zover! Na mijn eerste bestelling vorige winter bij de online webshop Boohoo ben ik voortdurend bezig geweest met kledingstukken in en uit mijn winkelmandje te gooien. Op 8 augustus vier ik mijn verjaardag en ik besloot mezelf een verjaardagscadeau te geven: een bestelling bij Boohoo. Kijken jullie even mee?

bestelling boohoo fashionblog


Als eerste kocht ik enkele jurkjes. Aangezien ik er maar 2 heb die ik echt aan kan bij warm weer, vond ik het hoognodig om er enkele bij te bestellen. Bovendien is er bij Boohoo een giga sale bezig, dus daar heb ik ook lekker even van geprofiteerd!

Als eerste bestelde ik een heel schattig jurkje: bloemenprint én kant? Yeah! Dit jurkje heeft aan de achterkant ook een open detail, dus voor de hete dagen wordt dit zeker een musthave item!

Een jurkje dat ik anders niet zo makkelijk zou kiezen, maar dat ik door de sale toch wou proberen. Deze heeft een hele mooie print en heeft onderaan ook van die sliertjes die je nu heel veel ziet. Hier ben ik ook heel benieuwd naar!

bestelling boohoo fashionblog


Het laatste jurkje is de midi dress. Ik heb lang getwijfeld of ik dit al dan niet zou bestellen, maar voor de €12,00 dat dit item nog kost in de sale heb ik het maar gewaagd. Ik zie dit al helemaal voor me met een paar nude heels, wat accessoires,... Jep.

Ik ben helemaal dol op kimono's en wou al een hele tijd zo'n lange. Het is een bestelling vol met premières hier! Deze rode met prachtige print vind ik heel mooi en zou zowel te combineren zijn met een denim short als met een simpele jeans.

bestelling boohoo fashionblog

Een beetje meer grungy, maar helemaal mijn stijl: deze comfy lange cardigan. Deze kan je echt met alles combineren en is een item dat je makkelijk in de zomer en de herfst kan dragen.

Ook kocht ik 2 flippy shorts. Ik heb werkelijk 1 short die me nog past, dus enkele nieuwe kunnen zeker geen kwaad. Omdat ik wat breder ben aan mijn heupen, koos ik voor een model dat iets losser zit en net een tikje langer komt. Hotpants zijn jammer genoeg niet aan mij besteed. Ik koos een basic oranje kleur en een zwart-witte met bloemetjes!

bestelling boohoo fashionblog


Verder bestelde ik nog enkele accessoires: een heel leuk bloemenkransje (eindelijk eentje die niet té groot is!), een "handjuweel" met een ring en armband in één stuk en een paar prachtige lange oorbellen!


Het is een heuse bestelling, maar door de korting viel de prijs eigenlijk best mee!
Ik kan niet wachten om al deze prachtige kledingstukken en accessoires met elkaar te combineren en aan jullie te laten zien!

Wat is jouw favoriete item? 

Share:

3 reacties

  1. Wat een leuke dingen heb je besteld! Ik vind zo'n ring/armband erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie aankopen, ik kijk al uit naar je outfit post! Ik heb zelf nog maar 1 keer bij Boohoo besteld, een bodycon jurkje met skull print, heel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie aankopen Fien!! Ik vind alles eigenlijk echt leuk!
    Ga je een 'unboxing' doen van je bestelling? :D

    BeantwoordenVerwijderen