OOTD: Printed Pants!

Broeken met een drukke print, ze zijn helemaal hip tegenwoordig! Binnenkort maak ik een heel lookbook omtrent deze trent, vandaag geef ik jullie alvast een leuke outfit. Benieuwd hoe ik deze rakker combineer? Lees dan snel even verder!

outfit printed pants

outfit printed pants



Dit is toch wel een kledingstuk dat je in heel veel soorten en maten terugvindt in elke moderne kledingwinkel. Hoe gekker de print, hoe liever we het hebben. Ik ga niet liegen, ik heb er ondertussen drie liggen van deze broeken en ik draag bijna niets anders meer. Ze voelen aan als een pyjama, maar hé, ze zien er zeker niet verkeerd uit toch?!


Oorbellen: luxedy
Armanden met gekleurde bedeltjes: Brasssieraden
Gouden armband met bloemetjes: Kruidvat
Zonnebril: JBC
Shirt: H&M
Broek: L&L
Sandaaltjes: River Woods

outfit printed pants

outfit printed pants

outfit printed pants

outfit printed pants

outfit printed pants

outfit printed pants

outfit printed pants

outfit printed pants


outfit printed pants
outfit printed pants


outfit printed pants

outfit printed pants

outfit printed pants

outfit printed pants


Durf jij het aan om deze broeken te dragen? 

Share:

5 reacties

  1. Ik blijf erbij, ze voelen misschien als een pyama, maar zo zien ze er ook uit. Prima als je erin wilt lopen, maar mooi of leuk vind ik ze niet ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke broek! Ik vind ze echt super mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's, die vierde laatste foto zou echt een prachtige profielfoto zijn! Die broek is inderdaad leuk!

    BeantwoordenVerwijderen