Ken jij hippesieraden.com al?

Ben jij ook zo weg van juwelen? Dan is deze webshop misschien iets voor jullie.
Vandaag stel ik jullie hippesieraden.com voor!

Hippesieraden.com wordt gerund door twee zussen : Mirna en Ariska Trappel. Zij zijn afkomstig uit Weiteveen.
Zij begonnen in april 2013 met deze leuke webshop. Waarom? Ze zijn zelf verzot op online shoppen, en daar kan ik heus inkomen. Ik ben zelf namelijk ook grote fan van online shoppen!

bracelet.jpg

Op hun webshop kan je terecht bij de zoektocht naar leuke oorbellen, armbanden, horloges, kettingen en ook leuke sjaals ontbreken niet aan hun aanbod.
Ze verkopen niet enkel reeds bestaande juwelen van anderen, maar maken ook hun eigen armbanden en kettingen die ze via de website aanbieden. Op dit moment concentreren ze er zich vooral op hun eigen collectie uit te breiden. Leuke , originele juwelen dus!

Wekelijks komen er enkele leuke, nieuwe goodies op de website te staan.
Willen jullie iemand verrassen met een cadeaubon van hippesieraden.com ? Dat kan ook! Op hun website staat er een apart rubriekje over.

Je kan hen volgen op Facebook, Twitter en Pinterest.

Nemen jullie ook eens een kijkje?

xx Fien
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Disclaimer : ik werd niet betaald door hippesieraden.com om dit artikel te plaatsen.

Volg me op Twitter : @Fientje__
Youtube kanaal : Fieneken1994
Laat gerust een reactie achter, die vind ik altijd fijn om te lezen!

Share:

0 reacties